Tylko podstawowe informacje, wskazany dobry gust
Wizytówka ma poinformować innych o tym, jak można się z nami skontaktować. Dlatego powinna być przejrzysta i nieprzeładowana treścią. Poza tym dobrej jakości materiały biurowo-reklamowe wpływają na spójny i pozytywny wizerunek firmy.
Wizytówki można zamówić w małych firmach promocyjno-reklamowych albo agencjach reklamowych, które również mogą nam zaprojektować logo i przygotować całą kampanię wizerunkową. Zwykle współpracują one z drukarniami. Ceny, jeśli zamawiamy w agencji, nie są wygórowane, bo gdy stale korzysta ona z usług drukarni, to ma rabaty.
Można też zamówić wizytówki bezpośrednio w firmach poligraficznych. Tam także można poprosić o ich zaprojektowanie, ponieważ często mają one własne studia graficzne.
ZawartośćStandardowa wizytówka w górnej części ma logo, w centrum - imię i nazwisko, a pod nimi zajmowane stanowisko. W dolnej części: > adres firmy, > numer telefonu i faksu, > stronę www, > adres e-mailowy.
Są też wizytówki firmowe ogólne, na których znajduje się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta