NIEJASNA PRZYSZŁOŚĆ HIPERMARKETÓW
08 maja 2006 | Nieruchomości, budownictwo | TŻ
CO SŁYCHAĆ NA RYNKU POWIERZCHNI HANDLOWYCH NIEJASNA PRZYSZŁOŚĆ HIPERMARKETÓW W Polsce jest już ponad 5,5 mln mkw. nowoczesnych centrów handlowych, a do końca roku przekroczymy 6 mln. Po zawojowaniu wielkich miast, centra handlowe pojawiają się w mniejszych, a do całkiem malutkich wchodzą supermarkety. Rośnie konkurencja. Do niedawna były to tylko hiszpańskie Biedronki i holenderskie Alberty, teraz powstają niemieckie Kaufmany, Lidle i Plusy, a tylko patrzeć amerykańskich Wall-martów i niemieckich Aldich. Z gry wypadła tylko austriacka Billa. Małe sklepy zyskały na konkurencji ze strony supermarketów - twierdzi Tadeusz Żyrowski (c) ADAM JAGIELAK...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta