Supermarket nie zawsze wygrywa
14 czerwca 2006 | Ekonomia | AB
HANDEL Ponad połowa Polaków kupuje żywność w sklepie blisko swojego domu lub miejsca pracy Supermarket nie zawsze wygrywa Średnio wydajemy tylko pięć euro jednorazowo na codzienne zakupy. To najmniej w Europie
- Choć co roku przybywa nam hipermarketów i supermarketów, nadal najczęściej kupujemy w tradycyjnych sklepach spożywczych - wynika z danych firmy AC Nielsen, która przebadała zwyczaje zakupowe mieszkańców 15 dużych polskich miast. Nic więc...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta