Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Michelin inwestuje w sieć

10 lipca 2006 | Ekonomia | TŚ

PRZEMYSŁ CHEMICZNY Michelin inwestuje w sieć

Michelin Polska, polski oddział koncernu oponiarskiego, kupił udziały spółki Partner Opony Polska. Jest ona siecią serwisową wyspecjalizowaną w obsłudze zarówno klientów biznesowych, jak i detalicznych. Z Michelin współpracuje od 2002 r. Partner Opony Polska powstał w 2002. Zrzesza 60 wspólników w całym kraju, dysponuje 100 punktami serwisowymi w Polsce, które oprócz sprzedaży opon, oferują usługi z zakresu szybkiej mechaniki (wymiana części, podstawowa obsługa serwisowa). W 2005 roku POP posiadał 10-proc. udział w polskim rynku sprzedaży opon.

t.św.
Brak okładki

Wydanie: 3885

Spis treści
Zamów abonament