Rośnie czytelnictwo "Rzeczpospolitej"
To znacznie więcej niż w poprzednich miesiącach. W stosunku do sprzedaży naszej gazety jest to bardzo dobry wynik, oznaczający, że sięga po nią więcej osób niż po konkurencyjne tytuły nawet o wyższych nakładach. Wskaźniki czytelnictwa "Rzeczpospolitej", liczone przez firmę Polskie Badania Czytelnictwa, są na takim samym poziomie jak na przykład "Dziennika", który sprzedaje więcej egzemplarzy.
Dobre wyniki czytelnictwa prasy to w znacznej mierze efekt bardzo intensywnych nakładów na reklamę i promocję gazet. Powodem ich wzrostu było pojawienie się na rynku "Dziennika". Przyczyniło się to do istotnego ożywienia wśród gazet ogólnopolskich. Po analizie wyników czytelnictwa można założyć, że to pojawienie się "Dziennika" wpłynęło na osłabienie wyników "Gazety Wyborczej" i "Super Expressu".
d.e.