Za często straszą i nie potrafią rozmawiać
Dorota Jakubowska : Menedżerowie bardzo często nie potrafią dzielić się z podwładnymi zadaniami. Albo wszystko robią sami, albo przeciwnie, co się da zrzucają na podległych im pracowników. Mają problemy z tzw. delegacją zadań. Jedno i drugie zachowanie jest szkodliwe dla firmy. Drugim bardzo poważnym błędem jest nieprzekazywanie pracownikom informacji o tym, czy pracują oni dobrze, czy źle. To się nazywa brak informacji zwrotnych. Pracownicy często dowiadują się o tym, że coś nie bardzo im wychodzi,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta