Ostatni klejnot Imperium
W czerwcu tego roku na ulicach brytyjskich miast pojawiły się plakaty: białe litery na czerwonym tle, jedno, najwyżej dwa, lapidarne zdania: "Czy twój brak decyzji jest ostateczny?", "Czy nie miałbyś czasami ochoty choć odrobinę szybciej dochodzić do sedna sprawy?", "Teraz z większymi zdjęciami". Niezbyt porywające? I o co w tym wszystkim chodzi? Małe logo u dołu plakatu wyjaśnia: to reklamy pisma "The Economist".
Na jednym z plakatów w ogóle nie ma hasła, tylko w lewym górnym rogu widnieje nieco dziwna zachęta do zakupu: "Ziarna dołączone do każdego numeru". Nie płyta kompaktowa, nie film na DVD, ani nawet torebka z logo firmy, ale ziarenka. Pewnie ziarna mądrości, ale kto przy zdrowych zmysłach reklamuje dziś mądrość? Do tego z poczuciem humoru, którego zrozumienie zabiera trochę czasu. A przecież zdrowy rozsądek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta