Każdy chce mieć nowy ciuch
- Oceniamy, że rynek odzieży w Polsce rośnie szybciej niż PKB, czyli w granicach 10 proc. Nasze przychody idą w górę w jeszcze szybszym tempie - cieszy się Grzegorz Koterwa z zarządu krakowskiego Artmana. Jego firma rozwija sieć sklepów odzieżowych House w Polsce i za granicą. Przychody w kraju były w pierwszym półroczu tego roku o połowę wyższe niż w podobnym okresie 2005 r.
Poprawę koniunktury na polskim rynku mody potwierdzają wyniki ostatnich badań GfK Polonia. W tym roku już 44 proc. ankietowanych Polaków (jedna czwarta więcej niż przed rokiem) zapowiadało, że w najbliższych miesiącach kupi coś do ubrania. Częściej też deklarowali, że zrobili takie zakupy w ostatnich czterech tygodniach.
Cenny młody klient- Obserwujemy z roku na rok, że Polacy stają się coraz bardziej atrakcyjną grupą odbiorców dla producentów odzieży - mówi Łukasz Markiewicz z GfK Polonia, autor raportu "Moda w Polsce 2006". Jego zdaniem firmom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta