Zielony zawrót głowy
Serial składający się rocznie z 18 odcinków, rozgrywany w każdym zakątku globu i gromadzący każdorazowo przed telewizorami ponad 350 milionów widzów (w skali roku daje to widownię sięgającą sześciu miliardów), to świetna okazja do promocji każdego produktu. W przeszłości na bolidach F1 reklamowali się producenci prezerwatyw, samochodzików zabawek, śmigłowców czy makaronu. Obecnie w biznesie pozostali tylko najbogatsi. Z prostej przyczyny: ilość miejsca na bolidzie jest ograniczona, a budżety zespołów rosną w zastraszającym tempie. Dziś, by zaistnieć jako sponsor, potrzebne są dziesiątki milionów dolarów.
Gotówką albo w naturzeBudżety pięciu spośród 11 zespołów przekraczają w sezonie 2006 kwotę 300 mln dolarów. Najbiedniejsi muszą przetrwać rok, mając do dyspozycji zaledwie 70 mln. Skąd się ta kasa bierze? Ekipy fabryczne (Renault, Ferrari, Toyota,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta