Na uczniowskiej wyprawce zarabiają głównie importerzy
Sklepy są już gotowe do szczytu uczniowskich zakupów, którego spodziewają się w ten weekend i w pierwszych dniach po rozpoczęciu nowego roku szkolnego. - Ten weekend będzie kluczowy - ocenia Katarzyna Petrykowska z sieci Real, która w swych 30 hipermarketach już od początku sierpnia prowadzi akcje szkolnych promocji. Największa w Polsce sieć hipermarketów Tesco szkolny sezon rozpoczęła w tym roku pod koniec lipca. - Z naszych badań wynika, że klienci chcą kupować artykuły szkolne już latem. Jednak gorączki zakupów spodziewamy się w pierwszy wrześniowy weekend - mówi Michał Kubajek z Tesco. Dla sieci handlowych, dystrybutorów i wielu producentów sierpień i początek września to okres żniw. - W trakcie wzmożonej sprzedaży przed rozpoczęciem roku szkolnego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta