Dzień w pracy można zaplanować
W Stanach Zjednoczonych już w latach 70. właściciele firm dostrzegli, że pracowników można nauczyć oszczędzania czasu. Jakie są z tego korzyści? Są wydajniejsi, krócej pracują, są mniej zmęczeni i zestresowani. W Polsce od kilku lat firmy szkoleniowe przeżywają boom na takie usługi. Kogo szkolą? Najczęściej na kursy z zarządzania wysyłani są menedżerowie i przedstawiciele handlowi. To ich praca wymaga najlepszego zorganizowania i to oni są na tyle dla firmy wartościowi, aby w nich inwestować. Ale są także szkolenia otwarte, z których skorzystać może każdy, kto czuje, że z organizacją czasu ma kłopoty.
Złodzieje i pożeracze czasuNa co tracimy najwięcej czasu? - Największymi złodziejami naszego czasu są inni ludzie - współpracownicy i szefowie oraz nowe technologie - telefony komórkowe, mejle, Internet, które paradoksalnie miały nam ułatwić życie. Pożeraczem czasu jest wszystko to, co robimy, a czego nie musimy robić. Największą stratą czasu nie jest brak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta