Trudno określić odbiorców reklamy
16 października 2006 | Vademecum Rzeczpospolitej | GL
PRZEDSIĘBIORCY MAJĄ KŁOPOTY Z DEFINICJĄ Trudno określić odbiorców reklamy Ustawa nie definiuje pojęcia reprezentacji oraz reklamy ani rozróżnienia tej ostatniej na publiczną i niepubliczną. W związku z tym należy tłumaczyć te pojęcia zgodnie z ich znaczeniem powszechnie przyjmowanym w języku polskim
"Słownik języka polskiego" (PWN, Warszawa 1981) wyjaśnia, że: > reklama to "rozpowszechnianie informacji o...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta