Nie wszystkie wydatki odliczysz w całości jako koszt uzysku
Przedsiębiorstwo produkujące kosmetyki organizuje festyn z okazji rozpoczęcia wakacji. Celem jest promocja firmy oraz reklama poszczególnych produktów. W prasie i innych mediach zamieszcza zapowiedź i zaproszenie na festyn. Impreza jest bezpłatna i ogólnodostępna, ale firma wysyła także kilkadziesiąt imiennych zaproszeń do swoich stałych kontrahentów. Na festynie serwowane są za darmo napoje i drobne przekąski. Gra zespół muzyczny. Organizowane są zabawy zręcznościowe, których uczestnicy dostają produkty firmy. Imiennie zaproszeni goście otrzymują kosze z upominkami, które stanowią produkty firmy, oraz słodycze. Wszyscy uczestnicy konkursu mogą otrzymać pamiątkowe czapeczki i długopisy z logo firmy. W trakcie festynu wyświetlane są filmy reklamowe produktów, a prowadzący festyn pracownicy firmy informują o zaletach produkowanych towarów.
Celem festynu jest zwiększenie sprzedaży dzięki reklamie produktów. Wymienione wydatki stanowią więc koszty reprezentacji i reklamy. Niektóre z nich są kosztami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta