Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moda na szkolenia pracowników

18 października 2006 | Moja Kariera | DC
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

PRACA I NAUKA Najwięcej pieniędzy firmy przeznaczają na kształcenie handlowców i menedżerów Moda na szkolenia pracowników Każda firma, która chce sprostać konkurencji, musi inwestować w swoich pracowników. Dlatego rynek szkoleń rozwija się dynamicznie. Nie wystarczą już standardowe treningi. Firmy oczekują nowych metod i tematów, które pobudzą ich pracowników do lepszej pracy

Z roku na rok firmy szkoleniowe mają więcej pracy. Eksperci rynku szkoleniowego szacują, że dziś jego wartość wynosi ponad dwa miliardy złotych rocznie. Sześć lat temu firma badawcza IPSOS oceniła go na 700 milionów złotych.

Kursów będzie coraz więcej

- W Polsce średnio na szkolenia na jednego pracownika wydaje się rocznie 25 zł, podczas gdy na przykład w Wielkiej Brytanii 300 euro. Mamy ok. 3,5 tysiąca firm szkoleniowych, a w Niemczech jest ich 35 tysięcy. Jest coraz większy popyt na wiedzę. Rynek tych usług będzie jeszcze rósł - mówi Aleksander Drzewiecki, prezes firmy szkoleniowo-doradczej House of Skills.

Pojawiają się nowi dostarczyciele szkoleń. Kursami dla pracowników zaczynają się zajmować firmy doradcze, wydawcy i media, przedsiębiorstwa informatyczne, szkoły i uczelnie, a nawet przedsiębiorstwa, które na tyle rozwinęły swoje wewnętrzne działy szkoleń, że ich trenerzy mogą świadczyć usługi także dla innych firm.

- Aktywność...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3970

Spis treści

Ekonomia

Abonament od Tele2 od stycznia
BA wymienia flotę
Banki sprzedają coraz więcej ubezpieczeń
Co przygotowuje Unia Europejska
Cytat dnia
Disney Channel w Cyfrze+ i Cyfrowym Polsacie
Dodatkowe zezwolenia na przewozy do Serbii
Eksport i miliardowe inwestycje sprzyjają polskim producentom mięsa
Ekspresowe tempo ustawy bankowej
Era e-gazet dopiero nadejdzie
Fabryka Kia na Słowacji
Getin Bank: rośnie sprzedaż kredytów
Giełdy towarowe: fuzja w Chicago
Gospodarka w kraju i na świecie
Ikea stawia na Polskę
Jednoręki pozwala zarobić
Kadry
Komentarz giełdowy
Lubelski Polmos zawarł ugodę
Mniej ropy, ceny nadal spadają
Multimedia chcą w tym roku wejść na giełdę
Najszybszy od pięciu lat wzrost gospodarczy w Niemczech
Napoje Danone zawojowały Azję
Netmedia: redukcja o 98,47 proc.
Niemal co trzeci Polak pracuje już w mikrofirmie
Niższe ceny dla wybranych
Nowe centrum informatyczne
O konflikcie z Eureko ani mru-mru
Oferta Tata na Corusa
POSŁOWIE ROZPATRZĄ POPRAWKI O PIT
PZL Świdnik w Clean Sky
Polska stała się bardziej obiecująca
Porażka OPEC
Portale skorzystają na koniunkturze
ProLogis buduje magazyny
Przecena banków
Przejęcie za 300 mln zł
ROSJA SAMA ZAINWESTUJE W ZŁOŻA SZTOKMAN
Renault wzywa do serwisu
Roche zwiększa obroty
Rosyjski gaz dla Chin
Rynek rośnie dzięki telekomom i supermarketom
Rzym nie widzi przeszkód
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Samoobrona walczy o rolników i bezrobotnych
Skarb Państwa zmienia zarząd w Orlenie
Sony: kłopoty z ogniwami
Spadek mimo wzrostu
Statki razem z hutami
USA ZA PRZEŁAMANIEM MONOPOLU ROSJI
WIG20 stracił 1,8 proc.
Wal-Mart rusza na podbój Chin
Wielki wysyp centrów handlowych
Więcej leków
Wydarzenia dnia
Z Kraju Kwitnącej Wiśni płyną do Polski miliardy złotych
Za mało autostrad
Zapisy na największą ofertę roku
Zaufanie do producenta pulpetów
Zyski brokeróww górę
Złote czasy dla egzekutorów
Złoty nie zareagował na nową koalicję
Łukoil zwiększy wydobycie
Zamów abonament