Dobry inwestor musi rozpoznać rynek
30 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | AU
ROZMOWA Sławomir Symonowicz, kierownik sieci sklepów firmowych Bergson Dobry inwestor musi rozpoznać rynek
Rz: Czy w prowadzeniu biznesu nie przeszkadza brak własnej marki?
Sławomir Symonowicz: Oczywiście, że nie. Kiedyś uważano to za wadę. Dziś to zaleta. Naszym franczyzobiorcom nie przeszkadza, że pracują pod szyldem Bergson. Mają z tego mnóstwo korzyści, reklamujemy...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta