Telefranczyza - szansa na sukces
Jest nią na przykład Teletorium, która od 2,5 roku specjalizuje się w prowadzeniu sieci sprzedaży telefonów komórkowych, palmtopów i laptopów oraz akcesoriów do nich. Choć w jej ofercie jest też sprzęt renomowanych firm, specjalizuje się ona w sprzedaży tańszych marek, które mają być alternatywą dla tych droższych. Dziś w sieci są 22 sklepy.
Jak zatem zostać franczyzobiorcą Teletorium?
Zacznijmy od pieniędzy. Katarzyna Młynarek, dyrektor działu sieci, zapewnia, że na początek wystarczy niewiele, bo od 17 do 35 tysięcy złotych. Wysokość wkładu zależy oczywiście od kosztów wynajmu pomieszczeń na sklep, zakupu mebli, sprzętu (komputer, drukarka, ksero, kasa fiskalna) i towaru, rzecz jasna.
Dobre miejsce to podstawa...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta