Analiza wybranych czynników jakościowych w firmach TSL
W ramach standardów wyodrębniono trzy czynniki związane z czasem: czas realizacji zamówienia, punktualność dostawy, czas rozpatrywania reklamacji oraz jeden standard dotyczący kompletności dostawy. Dobór powyższych czynników wynikał z najczęstszych wskazań klientów firm TSL, które uzyskano na podstawie badań własnych oraz innych firm badawczych, przeprowadzonych w 2006 roku. Przyjęto również założenie, że standard oznacza, iż dana usługa oferowana powszechnie wszystkim bądź określonej grupie klientów podlega mierzeniu (monitorowaniu), a informacja o takim standardzie jest również powszechnie dostępna (np. na stronach internetowych lub w ulotkach reklamowych).
A zatem standardem nie będzie każdorazowe określanie czasu dostawy przesyłki, natomiast będzie informacja dostępna w ulotkach czy na samochodach, np. "dostawa w 24 godziny do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta