Rozpoznajemy znane marki, bo mózg nie lubi się wysilać
30 listopada 2006 | Nauka i Technika | NR
PSYCHOLOGIA Dlaczego reklamy są skuteczne Rozpoznajemy znane marki, bo mózg nie lubi się wysilać Naukowcy znaleźli odpowiedź napytanie, dlaczego lepiej reagujemy na marki produktów, które znamy. Dzieje się tak, ponieważ... mózg nie lubi się wysilać.
To wyniki niezwykłego doświadczenia przeprowadzonego przez neurologów z Uniwersytetu Ludwig-Maximilians w Monachium. Zespół pod kierunkiem dr Christine Born badał za...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta