Reklama farmaceutyków bez podatkowych przywilejów
Do końca bieżącego roku reklama produktu leczniczego niezależnie od tego, w jakiej formie jest przez podatnika realizowana, uznawana jest za "reklamę publiczną". Oznacza to, że koszty tej reklamy stanowią w całości podatkowy koszt uzyskania przychodów. I to niezależnie od ograniczenia sformułowanego w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ( updop), zgodnie z którym nie uważa się za koszty uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25 proc. przychodów, chyba że reklama prowadzona jest w środkach masowego przekazu lub publicznie winny sposób.
Formy reklamy...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta