Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie lekceważcie nagród i premii

04 września 1995 | Ekonomia | SM

Rola lidera w firmie

Nie lekceważcie nagród i premii

Jeżeli uważasz, że pieniądze to wszystko, co motywuje twoich pracowników, lepiej dobrze się zastanów. Ankiety na całym świecie wykazują, że pogląd taki to tylko fałszywy mit. Cóż więc, poza pieniędzmi, będzie skłaniać twych pracowników do takiego działania, jakiego od nich oczekujesz? Zainteresowani odpowiadają, że uznanie ich wysiłków i docenienie dobrze wykonanej pracy.

Wielu menedżerów uważa, że właściwie oceniają i nagradzają wysiłki swych podwładnych, lecz, niestety, jeżeli odczucia samych pracowników są inne, poglądy kierowników nie mają większego znaczenia. Atrakcyjność nagród i uznania musi być dostrzegalna oczyma nagradzanych.

Powstaje zatem pytanie: w jaki sposób opracować system nagród i niepieniężnego uznania, który jest jednocześnie atrakcyjny dla pracowników i akceptowalny dla głównego księgowego.

Skoncentruj się na zachowaniach strategicznie ważnych dla twej firmy

Jeżeli dla sukcesu twego przedsiębiorstwa krytyczne jest zwiększenie sprzedaży, nagradzaj tych, którzy sprzedają najwięcej. Jeżeli od dobrych manier twych ludzi w terenie zależy utrzymanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 572

Spis treści
Zamów abonament