Zajęcie dla kobiet znających się na modzie
Showroom to nic innego jak salon pokazowy. Marki odzieżowe wystawiają w salonie swoje najnowsze kolekcje, zanim trafią one do sklepów. Płacą za to abonament. W zamian oczekują, że showroom skutecznie dotrze z ich ofertą do kolorowej prasy i telewizyjnych programów lifestylowych.
Prowadzenie takich salonów to wyśmienite zajęcie dla kobiet interesujących się modą, umiejących obserwować ulicę i przewidywać trendy. Z showroomów korzystają styliści - osoby odpowiedzialne za wygląd modelki podczas sesji zdjęciowej, aktorki na planie filmowym, telewizyjnej prezenterki.
To nie sklepO showroomie w kamienicy na warszawskim Muranowie nie informuje żaden szyld ani nawet skromny napis. Miejsce przypomina też mieszkania prywatnego. Ma duże witryny i przeszklone drzwi. Już z chodnika można dostrzec, że w środku jest coś w rodzaju biura połączonego ze stoiskiem odzieżowym. Bo choć nie ma wystawy, widać półki z butami i wieszaki pełne ładnych ubrań. Sąsiedzi myśleli więc, że to jakiś nowy sklep.
- Wiele osób wchodziło do nas i pytało, czy prowadzimy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta