Może być bajkowo i zyskownie
Producenci zabawek twierdzą, że ich przychody rosną nawet o kilkadziesiąt procent po wprowadzeniu do oferty bohatera znanego filmu animowanego.
Licencje na znane postaci z bajek kupują przedsiębiorstwa oferujące zabawki, artykuły papiernicze, wyposażenie wnętrz (np. pościel), artykuły spożywcze.
- Najmłodsi czerpią dodatkową radość z zabawek z wizerunkiem bohatera ulubionej bajki - mówi Tomasz Żak, dyrektor działu licencji i marketingu handlowego The Walt Disney Company Polska, która dysponuje prawami do wizerunku tak sławnych postaci z filmów Disneya, jak Myszka Miki i Kaczor Donald....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta