Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tylko jedna przerwa dla kierowcy

13 kwietnia 2007 | Dobra firma | MG
źródło: Nieznane

WYDŁUŻENIE DNIÓWKI ROBOCZEJ Tylko jedna przerwa dla kierowcy Prowadzącemu autobus, zatrudnionemu w mieszanym systemie czasu pracy, pracodawca powinien udzielić jednej przerwy w ciągu dnia, ale nie może być ona dłuższa niż 5 godzin i nie należy dzielić jej na odcinki

- Jestem kadrową w firmie turystycznej. Zatrudniamy kierowców wmieszanym systemie czasu pracy. Przerwę w trakcie wycieczki dzielimy im na trzy odcinki: dwie godziny, dwie godziny oraz godzina i 15 minut. Kierowca nie wykonuje w tym czasie żadnej pracy. Czy wymienione przerwy należy zaliczyć do czasu dyżuru? Mamy kłopot z planowaniem przerwy wmieszanym systemie czasu pracy. Usługi turystyczne są bowiem zamawiane z kilkudniowym wyprzedzeniem i nie możemy z góry założyć, kiedy te przerwy wystąpią. Jak w takiej sytuacji planować czas pracy? -pyta czytelnik DOBREJ FIRMY.

Pytanie czytelnika jest uzupełnieniem problemu, który omawialiśmy w DF z 28 marca 2007 r. ("Kierowców można zatrudniać wmieszanym systemie czasu pracy"). Wyjaśnialiśmy wówczas, że zastosowana...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4130

Spis treści

Ekonomia

Aktywa Pioneera wzrosną do 30 mld zł
Avio już w PZL Kalisz
Banki agresywnie rozwijają faktoring
Boeing: oferta produkcji cystern
Chętni na Valeo
Ciężkie chwile przy dystrybutorze
Cytat dnia
Delikatna korekta
Dobre prognozy dla deficytu
Dobre wieści z Rosji
Dolar najtańszy od ponad dziesięciu lat
Dopłaty ratują dochody rolników
Emisja na przejęcia
Euroland najtańszy
GM: znów cięcia w Niemczech
Giełdy
Globalne firmy boją się utraty pracowników
Inwestorzy tracą cierpliwość
KNF zatwierdziła prospekt Radpolu
Kofola kupi Hellenę
Kosztowna Alitalia
Leopardy: remont w Łabędach
Mazars przejął dwie firmy w Europie
Mity i fakty o polskim handlu i jego zagranicznych rywalach
Mix przejmuje Marsa
Moskwa ogłasza koniec Przyjaźni
Można odejść z Ery
Najbardziej ucierpiał segment "grzanek"
Nasdaq chce przejąć OMX
Nestlé połyka Gerbera
Onet zlokalizuje w sieci firmy
PKO BP znów planuje ekspansję
Piwo ciągnie akcje w górę
Pogoń Szczecin na sprzedaż
Policyjne śmigłowce ze Świdnika
Polisy w sieci pod lupą nadzoru
Polska zdobywa Litwę
Poola, czemu nie jesteś Estończykiem
Poprawa u Fiata
Prognoza WTO
Pronox chce zarabiać w Azji
Przyzwoity debiut NTT
Próba żelaznego prezesa
PŻM: promy dostarczy SSN
Rekordowe wydatki obcokrajowców
Renty na nowych zasadach
Rosną rezerwy Chin
Rośnie sprzedaż Leny Lighting
Ryanair rzuca nowe wyzwanie
Spadek wydobycia ropy mógł być zbyt duży
Stara rada wraca
Swarzędz bliżej Pagedu
Szansa na zniesienie mięsnego embarga
Tanie rozmowy w wakacje
USA: ogromny deficyt w marcu
W Sejmie o LOT
Warszawa przyciąga debiutantów
Wielki problem pod presją czasu - emerytury z II filaru
Więcej Murdocha w TV Puls
Wojewodowie stracą prawo weta
Wrocław chce być stolicą wynalazków Europy
Za mało ropy
Zbyt mało ropy
Zamów abonament