Szare mydło superstar
Aż 986 tysięcy odpowiedzi, i to tylko polskojęzycznych! Wystarczy w wyszukiwarce wstukać hasło "kosmetyki naturalne". W większości pojawią się oferty sklepów z produktami pielęgnacyjnymi, suplementami diety i publikacjami. Raczej nie znajdziemy tam marek znanych z perfumerii, kolorowych opakowań i gwiazd w reklamach. Można za to podciągnąć się z biologii, przeżyć wirtualne podróże dookoła świata. I oczywiście wymienić "załogę" na łazienkowej półce. Ale właściwie dlaczego mamy tego chcieć?
Bardziej styloweTo proste, w końcu bardzo często kupujemy kosmetyki, kierując się nie tylko wartościami użytkowymi, ale także emocjami i aspiracjami. Motywem jest osiągnięcie prestiżu, posiadanie produktów symbolizujących przynależność do elity lub atrakcyjnej grupy towarzyskiej. Można, oczywiście, używać produktów znanych marek o ustalonej renomie, ale to zdecydowanie mniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta