Opłaca się dbać o wizerunek Polski
Polska to kraj, którym rządzą awanturujący się bliźniacy stojący na czele nacjonalistyczno-populistycznej koalicji, która pogrążyła kraj w chaosie". To nie jest cytat z "Die Tageszeitung", taki obraz Polski rysują opiniotwórcze zachodnie media, którym wtórują niektórzy polscy dyplomaci i kręgi opiniotwórcze.
Większość z nas zdaje sobie sprawę z negatywnego wizerunku Polski za granicą. Rząd przygotował kolejną ofensywę w zachodnich mediach, głównie w CNN i BBC. Kampania ta przedstawia Polskę jako kraj, "który pozytywnie zadziwia". Niemniej jednak jest ona skierowana do masowego widza, głównie takiego, który może chcieć spędzić urlop w Polsce. Nie kwestionując sensu takiej kampanii, należy podkreślić, że o wizerunku kraju decydują środowiska opiniotwórcze i to z nimi powinniśmy nauczyć się odpowiednio komunikować.
Numer komórki ministra?Szczególnie istotne są dobre relacje ze światem zachodnich mediów. Trzeba jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta