Polska żywność czeka na reklamę
30 kwietnia 2007 | Ekonomia | BD
PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Promocyjny pat Polska żywność czeka na reklamę Nie wiadomo, kiedy projekt ustawy o funduszach promocji żywności trafi do Sejmu. Tymczasem część przedsiębiorców uważa, że należy ją przygotować od nowa.
Od dnia, kiedy projekt trafił pod obrady rządu, minęły już cztery miesiące. W tym czasie ministrowie poprosili Ministerstwo Rolnictwa o przekazanie informacji dotyczących tego, jakie rozwiązania prawne stosują inne kraje...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta