Region dba o promocję
- Niewątpliwie lokomotywą rozwoju regionu jest Wrocław, który ściąga do siebie kolejne imprezy. Od lat wabikiem na turystów są też Karkonosze i Kotlina Kłodzka -mówi Dariusz Lubos, dyrektor sprzedaży i marketingu spółki hotelowej Interferie w Lubinie, która ma w regionie pięć obiektów, m.in. w Szklarskiej Porębie, Świeradowie-Zdroju i Głogowie. W każdym z nich wykorzystanie pokoi się zwiększa. Z jednej strony to zasługa rozwoju turystyki szkoleniowo-konferencyjnej, z drugiej - obcokrajowców, którzy coraz chętniej odwiedzają miejscowości wypoczynkowe Dolnego Śląska. W ubiegłym roku przyjechało tam ok. 1,6 mln turystów zagranicznych, rok wcześniej zaledwie milion. Takiej dynamiki może pozazdrościć niejeden region. - Prym wiodą oczywiście...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta