Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie miasta na plakaty!

06 czerwca 2007 | Styl życia | MK
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

REKLAMA Polskie miasta na plakaty! Na ulicach i w mediach trwa festiwal kampanii promocyjnych miast. Reklamują się na billboardach i citylightach, w spotach telewizyjnych, radiu, prasie, w Internecie

W języku specjalistów zjawisko to nazywa się marketingiem terytorialnym lub marketingiem miast. Promocja goni promocję.

Zobacz sam

Niedawno reklamował się Gdańsk. Na 300 billboardach firma Ströer prowadziła kampanię pod hasłem "Gdańsk. Odważ się, zobacz sam" (równolegle trwała w Wielkiej Brytanii). Była też widoczna w Internecie, prasie i telewizji.

Kampania agencji reklamowej PZL przyciągała uwagę nie tylko zmasowanym atakiem, ale i ciekawym pomysłem. Unikała dosłowności, podsycała napięcie.

Na jednym z billboardów Neptun z fontanny na gdańskiej Starówce "celował" trójzębem w przechodzącego młodego człowieka. Na drugim architektoniczny rzygacz o paszczy potwora usiłował pochwycić połę płaszcza dziewczyny. A w telewizyjnym spocie można było usłyszeć tajemniczy komentarz: "Skutki tego, co się tu dzieje, były odczuwalne na zachód od Polski. W jednym z miast runął mur. Więc nie pytaj nas, co takiego jest w Gdańsku, tylko odważ się. Zobacz sam".

- Wiadomo, że Gdańsk to "Solidarność" i Lech Wałęsa, ale nie chcieliśmy wyłącznie zamykać się w historii - tłumaczy Weronika Majchrzak z agencji reklamowej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4174

Spis treści

Ekonomia

122 mln Europejczyków korzysta z Internetu
Avaya sprzedana
Belvedere pod kreską
Bernanke: inflacja maleje
Bez sensacji
Bramką w ceny połączeń
Ceny ropy uzależnione od cyklonu i zapasów
Chrysler zatrzyma salony
Cytat
Cytat dnia
Czas na e-biznes
Czechy liderem komórek
Deficyt ciągle niski
Dochody DST dwa razy wyższe
Doktor z kasą fiskalną
Dwugłos w sprawie kierowania
Dzienniki w kwietniu
Faurecia: wyrok na byłego szefa
Gazprom tnie ceny
Giełda cały czas mocna
Gilowska nie odpuści reformy
Grand Vitara z Rosji
Grzeczne dziewczynki nie negocjują
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera
Inwestycje w podatkach i rachunkowości
Jeśli się uczyć, to od najlepszych
Kadry
Lektura nie tylko do śniadania
Lektury, które uczą zwyciężać i zarabiać
Liberalizacja odsunięta
Lotos odda stacje
Mars z dwoma właścicielami
Marshall - wielki zapomniany
Minorowe prognozy przestraszyły inwestorów
NFOŚ będzie dążyć do ugody
Negocjacje
Niemcy bez kary za deficyt
Niepewność zapowiada zwyżki
Nieuczciwe praktyki handlowe w świetle prawodawstwa Unii Europejskiej
Nieuświadomiona konieczność
Notowania
Nowa oferta DPD
Nowy członek GPW
O stopach w Unii
Orlen wiąże się z CEDC
PKO BP idzie na wojnę
Pfizer: roszczenia Nigerii
Polakom żyje się lepiej
Polskie mleko w proszku zdobywa zagraniczne rynki
Potanin w telewizji
Pętle rozwoju
Rosną aktywa TFI
Rynek czeka na decyzję Europejskiego Banku Centralnego
Rząd przyjął przepisy o swobodzie biznesu
Singer i maszyna do szycia miłość, marzenia, kapitalizm
Skarb zablokował plany Ruchu
Szkoda dobrych intencji
Telewizja przekonała inwestorów
Ustawa odorowa barierą dla biznesu
W księgarniach
Wygrana Gazpromu
ZUS: emerytury do wyboru
Święte krowy globalizacji
Zamów abonament