Marketingowy błąd Platformy
Marketingowy błąd Platformy
: Jesteśmy świadkami wojny na spoty reklamowe pomiędzy PO i PiS. Na ile skuteczne są tego typu kampanie?
Joanna Gepfert: Choć nie mamy dużego doświadczenia w kampaniach negatywnych, to sądząc po ostatniej kampanii wyborczej, takie reklamy są opłacalne. Pod tym względem mamy podobny sposób reakcji jak Amerykanie. Wszędzie podkreślamy, że nam się nie podobają, że są zbyt agresywne, że tak się nie powinno prowadzić kampanii. Ale jednocześnie takie właśnie kampanie najsilniej oddziałują na naszą podświadomość.
Ludzie są podatni na takie marketingowe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta