Jutrzenka dogania Wedla
Jutrzenka dogania Wedla
Udziały rynkowe Cadbury Wedel oraz giełdowej Jutrzenki pod względem ilości sprzedawanych słodyczy różnią się zaledwie o jedną piątą punktu procentowego – wynika z danych firmy MEMRB za marzec i kwiecień 2007 roku, do których dotarła "Rz". Brytyjski koncern kontroluje 11,75 procent rynku, natomiast polska spółka 11,53 procent.
Nie jest jednak wykluczone, że dystans dzielący obie firmy zmniejszy się w kolejnych miesiącach jeszcze bardziej. MEMRB policzyło, że sprzedaż Jutrzenki rosła ostatnio szybciej od sprzedaży Cadbury. W marcu i kwietniu bydgoska firma zwiększyła ją o 8,1...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta