Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Złota figurka zajączka wielkanocnego zastrzeżona tylko dla firmy Lindt

26 lipca 2007 | Prawo co dnia

Tak wynika z wyroku z 23 lipca 2007 r. Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Dotyczy on sprawy wszczętej przez szwajcarską firmę Chocoladenfabriken Lindt & Sprüngli AG przeciwko spółce z o.o. Terravita z Poznania. Przedmiotem sporu jest znak towarowy firmy Lindt: zajączek wielkanocny.

Sprawę, której dotyczy wyrok, Lindt wniósł do Sądu Okręgowego w Warszawie na podstawie rozporządzenia Rady Europy nr 40/94 w sprawie wspólnotowego znaku towarowego (rejestracja w hiszpańskim Alicante).

Lindt zarzucił Terravicie naruszenie jego znaku towarowego w postaci czekoladowej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4269

Spis treści

Wybory parlamentarne 2001

Zamów abonament