Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na banknoty w reklamie musi się zgodzić bank

26 lipca 2007 | Prawo | Michał Kosiarski

PRAWO GOSPODARCZE Na banknoty w reklamie musi się zgodzić bank Firmy mogą w reklamach wykorzystywać wizerunki banknotów i monet. Potrzebna jest im zgoda Narodowego Banku Polskiego. Muszą też uważać, aby nieświadomie nie zostać fałszerzami

Jeden z naszych czytelników Jerzy Byra z Warszawy prowadzi firmę i chciał w reklamie wykorzystać wizerunek banknotu. Przedsiębiorca ten nie jest wyjątkiem, bo coraz więcej firm w swoich reklamach wykorzystuje wizerunki pieniędzy. - Byłem zdziwiony mnożącymi się trudnościami - mówi Byra. Specjalistyczny punkt odmówił mu np. wskanowania banknotu. Okazało się, że na komercyjne wykorzystanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4269

Spis treści

Wybory parlamentarne 2001

Zamów abonament