Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na banknoty w reklamie musi się zgodzić bank

26 lipca 2007 | Prawo co dnia | MK

Jeden z naszych czytelników Jerzy Byra z Warszawy prowadzi firmę i chciał w reklamie wykorzystać wizerunek banknotu. Przedsiębiorca ten nie jest wyjątkiem, bo coraz więcej firm w swoich reklamach wykorzystuje wizerunki pieniędzy. – Byłem zdziwiony mnożącymi się trudnościami – mówi Byra. Specjalistyczny punkt odmówił mu np. wskanowania banknotu. Okazało się, że na komercyjne wykorzystanie banknotów m.in. z Bolesławem Chrobrym lub Kazimierzem Wielkim potrzebna jest zgoda NBP.

Lepiej wiernie nie kopiować

Wizerunki te są bowiem określane...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4269

Spis treści

Wybory parlamentarne 2001

Zamów abonament