Pierwsze, nowe, jeszcze nowsze
Pierwsze, nowe, jeszcze nowsze
Gonitwa nowości, pojawiające się w coraz krótszym odstępie czasu coraz szybsze procesory, w ślad za tym nowe modele komputerów, liczony już w miesiącach czas, gdy znacząco powiększa się pojemność pamięci -- to jedna z najbardziej charakterystycznych cech przemysłu informatycznego. Doszło do tego, że trzeba już określać nowe kryteria nowości (jak to zrobili organizatorzy warszawskich targów) czy po prostu wybierać spośród nich, aby zobrazować dokonujące się zmiany. Tak też uczyniliśmy prezentując niektóre z nich świadczące o tym, co się zmieniło na polskim rynku i jakie zagraniczne produkty mogą wskazywać na obecne tendencje rozwojowe.
Nisza w reklamie
Rozwój rynku reklamy w Polsce, wzrost liczby firm, agencji reklamowych jest aż nadto widoczny. Ale dopiero niedawno to, co się dosłownie rzuca w oczy (chodzi w końcu o reklamę) dostrzeżone zostało przez rodzimy przemysł informatyczny. Tę nową niszę rynkową zagospodarowała jako pierwsza i jedyna dotychczas polska firma informatyczna, warszawska RGSOFT. Założona została w ubiegłym roku. Wprowadziła od tego czasu dwa systemy informatyczne "z półki" oraz rozwinęła kilka systemów pod klucz dla najwięksyzch agencji z rynku reklamowego w Polsce.
Do tej pory agencje były zmuszone do korzystania z aplikacji wyprodukowanych np. w krajach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta