Buddyjski marketing
Buddyjski marketing
Po raz pierwszy w historii buddyzmu mnichowie postanowili skorzystać z tak nowoczesnego środka przekazu, jakim jest telewizja. Przeor -- master Pufa ze świątyni w Yungquan zdecydował się wykupić czas antenowy w ogólnokrajowym programie telewizyjnym -- by jak podkreśliła we wczorajszym serwisie Sinhua -- skontaktować się ze światem zewnętrznym. Master Pufa wystąpił w przetargu i za najlepszy czas o 8. 00 rano, podczas emisji popularnego programu "Dzień dobry Fudżin", zapłacił 24 tysiące USD.
Jak zapewnił dla jego klasztoru najważniejsze było, aby w ten sposób złożyć uszanowanie mieszkańcom Fudżinu i życzyć im jak najszybszego rozwoju prowincji. Przy okazji przyznał, że liczy na to, iż jeśli do Fudżinu przyjadą turyści, to i sam klasztor na nich zarobi. Dodał, że taki telewizyjny kontakt ze światem zewnętrznym bardzo mu odpowiada, zwłaszcza że może poprawić jego sytuację finansową.
D. W.