Jubiler w banku
Michael J. Kowalski, prezes grupy Tiffany & Co. Kieruje jedną z najbardziej znanych marek, która przez kryzys w branży luksusowej może chętniej wchodzić na nowe rynki, w tym do Polski
57-letni prezes o jakże znajomo brzmiącym nazwisku nie mówi w wywiadach o swoim pochodzeniu. Doskonale znany jest w USA – pracował przy kampanii prezydenckiej Hillary Clinton.
Na prezesa Tiffany awansował z początkiem 2003 r., zastępując wieloletniego szefa Williama R. Chaneya. Gdy rok wcześniej rada nadzorcza ogłosiła wybór Kowalskiego na stanowisko prezesa, decyzja została przyjęta z pewnym zaskoczeniem, choć przepracował w firmie kilkanaście lat. Chodziło bowiem o jedną z najbardziej znanych na rynku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta