Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jubiler w banku

08 września 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Wyzwaniem dla  Michaela J. Kowalskiego będzie określenie strategii, która pomoże Tiffany’emu przetrwać kryzys (fot: Craig Ruttle)
źródło: AP
Wyzwaniem dla Michaela J. Kowalskiego będzie określenie strategii, która pomoże Tiffany’emu przetrwać kryzys (fot: Craig Ruttle)

Michael J. Kowalski, prezes grupy Tiffany & Co. Kieruje jedną z najbardziej znanych marek, która przez kryzys w branży luksusowej może chętniej wchodzić na nowe rynki, w tym do Polski

57-letni prezes o jakże znajomo brzmiącym nazwisku nie mówi w wywiadach o swoim pochodzeniu. Doskonale znany jest w USA – pracował przy kampanii prezydenckiej Hillary Clinton.

Na prezesa Tiffany awansował z początkiem 2003 r., zastępując wieloletniego szefa Williama R. Chaneya. Gdy rok wcześniej rada nadzorcza ogłosiła wybór Kowalskiego na stanowisko prezesa, decyzja została przyjęta z pewnym zaskoczeniem, choć przepracował w firmie kilkanaście lat. Chodziło bowiem o jedną z najbardziej znanych na rynku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8416

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament