Azjatycki rynek reklamy szybko wygra z kryzysem
Pięć najszybciej rozwijających się reklamowych rynków w rejonie Azji i Pacyfiku – chiński, indyjski, indonezyjski, filipiński i wietnamski – już w przyszłym roku wyprzedzi globalny rynek reklamy i odnotuje 4,6-proc. wzrost wpływów z reklam.
Za pięć lat wydatki na reklamę w tych państwach będą już znowu rosły w dwucyfrowym tempie – uważa Media Partners Asia (MPA), niezależna firma badawcza specjalizująca się w analizie rynku mediów i reklamy. To oznacza, że rejon – jako jeden z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta