Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Azjatycki rynek reklamy szybko wygra z kryzysem

08 września 2009 | Ekonomia | Magda Lemańska
Region Azji i Pacyfiku pierwszy upora się z kryzysem w reklamie. Pierwsze kraje odnotują tu wzrost wpływów już w 2010 r.
źródło: Rzeczpospolita
Region Azji i Pacyfiku pierwszy upora się z kryzysem w reklamie. Pierwsze kraje odnotują tu wzrost wpływów już w 2010 r.

Pięć najszybciej rozwijających się reklamowych rynków w rejonie Azji i Pacyfiku – chiński, indyjski, indonezyjski, filipiński i wietnamski – już w przyszłym roku wyprzedzi globalny rynek reklamy i odnotuje 4,6-proc. wzrost wpływów z reklam.

Za pięć lat wydatki na reklamę w tych państwach będą już znowu rosły w dwucyfrowym tempie – uważa Media Partners Asia (MPA), niezależna firma badawcza specjalizująca się w analizie rynku mediów i reklamy. To oznacza, że rejon – jako jeden z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8416

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament