Mam już nowy plan dla Opla
Specjalnie dla „Rzeczpospolitej”: Nick Reilly, wiceprezes GM, p.o. prezesa Opel AG. Szefem niemieckiego koncernu jest od tygodnia. Zastąpił Carla Petera Forstera
Rz: Czy wie pan już, jaką firmą ma być nowy Opel?
Nick Reilly: Dochodowy, nowoczesny, z dobrze sprzedającymi się produktami. Dlatego niezbędna jest jego restrukturyzacja. Zamierzamy również „odbić” część udziału rynkowego, który Opel i Vauxhall straciły w ostatnich latach i ponownie stać się jedną z głównych marek europejskich. Opel nadal jest silną marką, ale przez wiele lat nie uzyskiwała ona wystarczającego wsparcia, aby odnosić sukcesy, które miała w zasięgu ręki.
Gdzie trzeba będzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
