Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mam już nowy plan dla Opla

17 listopada 2009 | Ekonomia | Danuta Walewska
Nick Reilly, wiceprezes GM, p.o. prezesa Opel AG
autor zdjęcia: Radek Pasterski
źródło: Fotorzepa
Nick Reilly, wiceprezes GM, p.o. prezesa Opel AG

Specjalnie dla „Rzeczpospolitej”: Nick Reilly, wiceprezes GM, p.o. prezesa Opel AG. Szefem niemieckiego koncernu jest od tygodnia. Zastąpił Carla Petera Forstera

Rz: Czy wie pan już, jaką firmą ma być nowy Opel?

Nick Reilly: Dochodowy, nowoczesny, z dobrze sprzedającymi się produktami. Dlatego niezbędna jest jego restrukturyzacja. Zamierzamy również „odbić” część udziału rynkowego, który Opel i Vauxhall straciły w ostatnich latach i ponownie stać się jedną z głównych marek europejskich. Opel nadal jest silną marką, ale przez wiele lat nie uzyskiwała ona wystarczającego wsparcia, aby odnosić sukcesy, które miała w zasięgu ręki.

Gdzie trzeba będzie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8475

Spis treści
Zamów abonament