Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wybory mogą spowolnić zmiany w mediach

02 stycznia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Na rynku reklamy będzie lepiej w 2011 r.
źródło: Rzeczpospolita
Na rynku reklamy będzie lepiej w 2011 r.

Legalizacja ukrytej reklamy, start cyfrowej telewizji naziemnej i więcej płatnych serwisów w sieci – to najważniejsze wydarzenia na rynku mediowym w tym roku

Najwięcej kontrowersji budzi złagodzenie zasad product placementu, czyli tzw. ukrytej reklamy, wynikające z wprowadzenia do polskiego prawa tzw. dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.

– Poluzowanie przepisów w tym zakresie umożliwi zwiększanie przychodów w okresie spadających wpływów z reklam – mówi Andrzej Zarębski, medioznawca i szef rady nadzorczej Polskiego Operatora Telewizyjnego. Jeśli zmiany zostaną uwzględnione w prawie, w komercyjnych mediach będzie można przerywać programy i filmy reklamami nie co 20 minut jak obecnie,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8512

Spis treści
Zamów abonament