Wybory mogą spowolnić zmiany w mediach
Legalizacja ukrytej reklamy, start cyfrowej telewizji naziemnej i więcej płatnych serwisów w sieci – to najważniejsze wydarzenia na rynku mediowym w tym roku
Najwięcej kontrowersji budzi złagodzenie zasad product placementu, czyli tzw. ukrytej reklamy, wynikające z wprowadzenia do polskiego prawa tzw. dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.
– Poluzowanie przepisów w tym zakresie umożliwi zwiększanie przychodów w okresie spadających wpływów z reklam – mówi Andrzej Zarębski, medioznawca i szef rady nadzorczej Polskiego Operatora Telewizyjnego. Jeśli zmiany zostaną uwzględnione w prawie, w komercyjnych mediach będzie można przerywać programy i filmy reklamami nie co 20 minut jak obecnie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta