Wolno rozliczyć opłaty nawet za pusty lokal
Firma, która ogranicza zakres prowadzonej działalności, nadal może zaliczać do kosztów podatkowych wydatki związane z wynajęciem pomieszczeń biurowych. Nawet gdy stoją puste
Przedsiębiorcy często prowadzą działalność w wynajętych lokalach. Gdy pojawiają się problemy i działalność trzeba ograniczyć, pierwsze co robią, to rezygnują z najmu.
Tyle że nie zawsze wynajmujący zgadza się na przedterminowe rozwiązanie umowy. A to oznacza, że przedsiębiorca musi nadal płacić za lokal (czynsz i opłaty eksploatacyjne), mimo że teraz pomieszczenie to stoi puste.
Organy podatkowe zgadzają się na zaliczenie takich wydatków do kosztów podatkowych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta