TP rozwija się na rynku TV
Operator zyskuje klientów płatnej telewizji. Uruchomienie usług satelitarnych tchnęło nowe życie w nieporadne do tej pory działania firmy
Na przełomie października i listopada ubiegłego roku Telekomunikacja Polska uruchomiła usługi telewizji satelitarnej i zaczęła je sprzedawać razem z dostępem do Internetu. Do czasu opublikowania wyników finansowych za 2008 r. operator nie chce podać dokładnych danych o sprzedaży, ale jak wynika z naszych informacji, w ciągu niespełna trzech miesięcy zebrał ponad 100 tys. zamówień na telewizyjno-internetowy pakiet. Oznacza to, że w ciągu jednego kwartału TP zdobyła dwa razy więcej klientów na usługi telewizyjne niż przez poprzednie dwa lata (57 tys.)....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta