Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama w serwisach społecznościowych zwalnia

20 marca 2009 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
W 2008 r. wydatki na reklamę w sieciowych społecznościach  wzrosły o 33,8 proc. W tym  roku będzie to 10,2 proc.
źródło: Rzeczpospolita
W 2008 r. wydatki na reklamę w sieciowych społecznościach wzrosły o 33,8 proc. W tym roku będzie to 10,2 proc.

W 2008 r. nakłady na reklamy zamieszczane w internetowych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy MySpace, wyniosły w USA prawie 1,2 mld dol. i były o ponad 33 proc. większe niż w 2007 r.

Jak przewiduje firma badawcza eMarketer, był to ostatni rok tak dynamicznego wzrostu. Wg analityków w 2009 r. wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych zwiększą się o nieco ponad 10 proc., a w kolejnych latach zwolnią jeszcze bardziej (6,3...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8272

Spis treści
Zamów abonament