Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dzienniki idą, bo są tanie

04 października 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Shailesh Gupta prezes indyjskiego wydawnictwa Jagran Prakahan
źródło: Rzeczpospolita
Shailesh Gupta prezes indyjskiego wydawnictwa Jagran Prakahan

Shailesh Gupta prezes indyjskiego wydawnictwa Jagran Prakahan

Rz: W pana kraju, według danych Światowego Stowarzyszenia Gazet, sprzedawanych jest dziennie 110 mln egzemplarzy gazet! Jak to robicie?

Shailesh Gupta: Po pierwsze, rośnie liczba ludzi, którzy umieją czytać i pisać, po drugie, dostęp jest powszechny, bo za miesięczną prenumeratę gazety płaci się ok. 1,5 euro, po trzecie, dostarczamy gazety pod drzwi bez żadnych opłat.

Czym różnią się gazety w Indiach od europejskich?

Tu większość gazet ma format tabloidów, w Indiach zazwyczaj mają format większy. ”Jagran” ma zazwyczaj od 16 do 22 stron, choć najczęściej przygotowujemy ich o wiele...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8743

Spis treści
Zamów abonament