Pościg absoluta za finlandią
Pernod Ricard twierdzi, że jego flagowa wódka będzie walczyć o polski rynek. Teraz jest poza czołówką
Na koniec 2010 r. do marki Absolut należał 1 proc. polskiego rynku wódki – wynika z danych firmy Nielsen. Z takim udziałem daleko mu do ulubionych wódek Polaków. Według branżowego rankingu Millionaires Club z 2010 r. Absolut jest drugą najpopularniejszą marką na świecie.
Francuski koncern Pernod Ricard, do którego należy także Wyborowa SA, zapowiada, że wprowadzenie marki Absolut do czołówki także w naszym kraju to tylko kwestia czasu. W pierwszej kolejności ma wywalczyć pierwsze miejsce w segmencie wódek z importu – ma w nim ok. 20 proc. udziału.
Lidia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
