Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pościg absoluta za finlandią

23 lutego 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Polacy najbardziej cenią lokalne marki
źródło: Rzeczpospolita
Polacy najbardziej cenią lokalne marki

Pernod Ricard twierdzi, że jego flagowa wódka będzie walczyć o polski rynek. Teraz jest poza czołówką

Na koniec 2010 r. do marki Absolut należał 1 proc. polskiego rynku wódki – wynika z danych firmy Nielsen. Z takim udziałem daleko mu do ulubionych wódek Polaków. Według branżowego rankingu Millionaires Club z 2010 r. Absolut jest drugą najpopularniejszą marką na świecie.

Francuski koncern Pernod Ricard, do którego należy także Wyborowa SA, zapowiada, że wprowadzenie marki Absolut do czołówki także w naszym kraju to tylko kwestia czasu. W pierwszej kolejności ma wywalczyć pierwsze miejsce w segmencie wódek z importu – ma w nim ok. 20 proc. udziału.

Lidia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8860

Spis treści
Zamów abonament