W TVN koniec kryzysu
Grupa chce więcej inwestować w programy, a także w nowe stacje
Według Markusa Tellenbacha, prezesa telewizyjnej grupy TVN, ten rok będzie dobry dla firmy, która powróci do trybu działania sprzed kryzysu. Zdaniem TVN rynek reklamy wzrośnie o 5 – 6 proc. (w ubiegłym roku wzrósł według Starlinka o 4,5 proc.). Jak podał PAP, reklama telewizyjna według Tellenbacha ma szansę na 9-proc. wzrost.
Prezes podkreślił, że platforma „n" wykaże w tym roku pozytywną EBITDA (zysk przed odliczeniem podatków i odsetek, przed amortyzacją). Platforma, która zamknęła rok z liczbą abonentów (bez klientów bezabonamentowej Telewizji na Kartę) na poziomie 805 tys., na koniec tego roku ma mieć 900 tys. abonentów samych tylko usług w wysokiej rozdzielczości (HD).
Akcjonariusze TVN na pewno nie cieszą się z tego, że zarząd TVN zarekomendował wypłatę dywidendy za 2010 rok w wysokości 4 groszy za akcję (rok wcześniej było...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
