Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W TVN koniec kryzysu

23 lutego 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wyniki Grupy i rynek reklamy telewizyjnej
źródło: Rzeczpospolita
Wyniki Grupy i rynek reklamy telewizyjnej

Grupa chce więcej inwestować w programy, a także w nowe stacje

Według Markusa Tellenbacha, prezesa telewizyjnej grupy TVN, ten rok będzie dobry dla firmy, która powróci do trybu działania sprzed kryzysu. Zdaniem TVN rynek reklamy wzrośnie o 5 – 6 proc. (w ubiegłym roku wzrósł według Starlinka o 4,5 proc.). Jak podał PAP, reklama telewizyjna według Tellenbacha ma szansę na 9-proc. wzrost.

Prezes podkreślił, że platforma „n" wykaże w tym roku pozytywną EBITDA (zysk przed odliczeniem podatków i odsetek, przed amortyzacją). Platforma, która zamknęła rok z liczbą abonentów (bez klientów bezabonamentowej Telewizji na Kartę) na poziomie 805 tys., na koniec tego roku ma mieć 900 tys. abonentów samych tylko usług w wysokiej rozdzielczości (HD).

Akcjonariusze TVN na pewno nie cieszą się z tego, że zarząd TVN zarekomendował wypłatę dywidendy za 2010 rok w wysokości 4 groszy za akcję (rok wcześniej było...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8860

Spis treści
Zamów abonament