Rabaty wspierają sprzedaż aut
Mimo wyższej stawki VAT i nowej normy Euro 5, auto wciąż można kupić o kilka, kilkanaście tysięcy taniej
W salonach wciąż można kupić samochody z rocznika 2010 ze sporymi rabatami. Zarówno wzrost stawki VAT, jak i wprowadzenie nowej normy czystości spalin Euro 5 nie zrobiły – przynajmniej na razie – rewolucji w cennikach. Importerzy starają się podtrzymać sprzedaż, która od początku roku wyraźnie wyhamowała.
Koreański Hyundai wprowadził promocje na większość modeli z ubiegłego roku. Np. nową wersję popularnego kompaktu i30 z silnikiem Diesla i normą Euro 5 można kupić za 48,1 tys. zł, podczas gdy to samo auto z roku 2011 kosztuje 60,2 tys. zł. Rabat – 9 tys. zł – oferowany jest także na mniejszy model z segmentu B – i20. Z niewielkimi bonusami "na zachętę" sprzedawane są także samochody z rocznika 2011.
U dilerów Opla można dostać 10 tys. zł rabatu na insignię z roku 2010...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

