Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Strategia Toyoty zaskakuje rynek

08 marca 2011 | Ekonomia | Danuta Walewska
Model Etios – ma podbić m.in. rynek indyjski
źródło: Toyota
Model Etios – ma podbić m.in. rynek indyjski

Cięcie kosztów i postawienie na rynki wschodzące to główne punkty nowej strategii Toyoty

 

Najważniejsze punkty planu rozwoju przedstawi jutro w Toyota City prezes Akio Toyoda. Dokument nazywa się „Global 2020" i zakłada powrót na pozycję lidera na rynku samochodowym. Cięcie kosztów koncern ma zacząć od samego zarządu, który zmniejszy się z 27 osób obecnie do najwyżej 17.

Rozwój Toyoty ma przyspieszyć sprzedaż nie w Stanach Zjednoczonych czy Europie, ale na szybko rozwijających się rynkach wschodzących. Efektem ma być 10 mln samochodów sprzedanych na świecie przez japoński koncern w roku 2015. Toyota planuje głównie ekspansję w krajach BRIC (Brazylia, Rosja, Indie,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8871

Spis treści
Zamów abonament