Strategia Toyoty zaskakuje rynek
Cięcie kosztów i postawienie na rynki wschodzące to główne punkty nowej strategii Toyoty
Najważniejsze punkty planu rozwoju przedstawi jutro w Toyota City prezes Akio Toyoda. Dokument nazywa się „Global 2020" i zakłada powrót na pozycję lidera na rynku samochodowym. Cięcie kosztów koncern ma zacząć od samego zarządu, który zmniejszy się z 27 osób obecnie do najwyżej 17.
Rozwój Toyoty ma przyspieszyć sprzedaż nie w Stanach Zjednoczonych czy Europie, ale na szybko rozwijających się rynkach wschodzących. Efektem ma być 10 mln samochodów sprzedanych na świecie przez japoński koncern w roku 2015. Toyota planuje głównie ekspansję w krajach BRIC (Brazylia, Rosja, Indie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta