Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kryzys nadwyrężył zaufanie do firm

28 czerwca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Mniejszym zaufaniem cieszą się serwisy społecznościowe i usługi finansowe. Słabiej od branż wypadają rządy i politycy.
źródło: Rzeczpospolita
Mniejszym zaufaniem cieszą się serwisy społecznościowe i usługi finansowe. Słabiej od branż wypadają rządy i politycy.

Największym zaufaniem cieszą się w Europie firmy technologiczne, internetowe i supermarkety

Niedawne załamanie gospodarcze mocno uderzyło w wizerunek przedsiębiorstw. – Miało katastrofalny wpływ na zaufanie do przedsiębiorstw i osób stojących na ich czele. Kryzys finansowy zmienił sposób postrzegania firm i przywództwa korporacyjnego – komentuje Jeremy Galbraith, dyrektor generalny agencji Burson-Marsteller na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wyniki najnowszych badań tej firmy. Wynika z nich, że zaufanie do firm z kapitałem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8964

Spis treści
Zamów abonament