Kryzys nadwyrężył zaufanie do firm
Największym zaufaniem cieszą się w Europie firmy technologiczne, internetowe i supermarkety
Niedawne załamanie gospodarcze mocno uderzyło w wizerunek przedsiębiorstw. – Miało katastrofalny wpływ na zaufanie do przedsiębiorstw i osób stojących na ich czele. Kryzys finansowy zmienił sposób postrzegania firm i przywództwa korporacyjnego – komentuje Jeremy Galbraith, dyrektor generalny agencji Burson-Marsteller na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wyniki najnowszych badań tej firmy. Wynika z nich, że zaufanie do firm z kapitałem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta