Ballantine’s przed Johnniem Walkerem
W ostatnim roku wartość rynku whisky sięgnęła 682 mln zł. Jego liderem została marka grupy Pernod Ricard
Od lipca 2010 r. do czerwca 2011 r. Polacy kupili niemal 1,86 mln l ballantine's finest. Dało to marce należącej do francuskiego koncernu Pernod Ricard 21 proc. udziałów w całym rynku whisky oraz 0,5 pkt proc. przewagi nad dotychczasowym liderem – johnniem walkerem red produkowanym przez grupę Diageo.
– Jeżeli weźmiemy pod uwagę dane firmy badawczej Nielsen tylko z ostatnich miesięcy, to nasza przewaga jest znacznie większa – mówi „Rz" Jean-Baptiste Mouton, członek zarządu należącej do Pernod Ricard...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta