Szansa na promocję młodych marek
Warta kilkaset tysięcy złotych kampania reklamowa jest nagrodą w konkursie „Rz” na Młodą Markę Sukcesu
Zwycięzcę konkursu wybiorą szefowie firm-właścicieli czołowych rodzimych marek. – Na swoją markę pracujemy od ponad 90 lat ze świadomością, że jest ona naszym wielkim atutem na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Dlatego też z entuzjazmem wspieramy konkurs Młoda Marka Sukcesu, licząc, że będzie on okazją do wyróżnienia tych firm, które mimo niewielkiego stażu na rynku, dzięki trafionym pomysłom na biznes i skutecznie wdrażanym strategiom rozwoju, wykreowały marki pozytywnie kojarzone przez klientów, notując przy tym pozytywne wyniki finansowe – podkreśla Zbigniew Jagiełło, prezes banku PKO BP, który jest fundatorem głównej nagrody w konkursie na Młodą Markę Sukcesu.
Celem konkursu jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki.
– Z naszych doświadczeń wynika, że silna marka wzbudza poczucie bezpieczeństwa u obecnych i potencjalnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta