Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szansa na promocję młodych marek

30 sierpnia 2011 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Członkowie  Rady Polskich Marek, od lewej: Jacek Krawiec, (Orlen),Tomasz Suchański  (Biedronka),  Zbigniew  Jagiełło (PKO BP), Jolanta  Wiśniewska (Polskie Radio), Andrzej Klesyk (PZU), Jerzy Mazgaj (Vistula). Stoi  Marcin  Anklewicz  z firmy Acropolis Advisory  czuwający nad poprawnością merytoryczną konkursu
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Członkowie Rady Polskich Marek, od lewej: Jacek Krawiec, (Orlen),Tomasz Suchański (Biedronka), Zbigniew Jagiełło (PKO BP), Jolanta Wiśniewska (Polskie Radio), Andrzej Klesyk (PZU), Jerzy Mazgaj (Vistula). Stoi Marcin Anklewicz z firmy Acropolis Advisory czuwający nad poprawnością merytoryczną konkursu

Warta kilkaset tysięcy złotych kampania reklamowa jest nagrodą w konkursie „Rz” na Młodą Markę Sukcesu

Zwycięzcę konkursu wybiorą szefowie firm-właścicieli czołowych rodzimych marek. – Na swoją markę pracujemy od ponad 90 lat ze świadomością, że jest ona naszym wielkim atutem na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Dlatego też z entuzjazmem wspieramy konkurs Młoda Marka Sukcesu, licząc, że będzie on okazją do wyróżnienia tych firm, które mimo niewielkiego stażu na rynku, dzięki trafionym pomysłom na biznes i skutecznie wdrażanym strategiom rozwoju, wykreowały marki pozytywnie kojarzone przez klientów, notując przy tym pozytywne wyniki finansowe – podkreśla Zbigniew Jagiełło, prezes banku PKO BP, który jest fundatorem głównej nagrody w konkursie na Młodą Markę Sukcesu.

Celem konkursu jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki.

– Z naszych doświadczeń wynika, że silna marka wzbudza poczucie bezpieczeństwa u obecnych i potencjalnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9017

Spis treści
Zamów abonament